Hvem er jeg

Hvem er jeg?

Jeg afsluttede min uddannelse som Kropsterapeut ved Totum i november 2021, og det har været en rejse, der har givet mig både faglig viden og personlig udvikling.

Jeg har altid haft en stærk evne til at give omsorg til andre, men jeg glemte at give mig selv den samme opmærksomhed. I flere år har jeg selv modtaget kropsterapi 1-2 gange om måneden, og det gør jeg stadig. Det har været en vigtig del af min egen helingsrejse.

Kropsterapien har hjulpet mig med at få styr på min egen stress. Efter mange år med en hektisk hverdag begyndte det at sætte sig i min krop – fysiske smerter i ryggen, spændinger i nakke og skuldre, hovedpine og tankemylder var symptomer, jeg mødte. Jeg indså, at jeg havde glemt at give mig selv tid til ro og acceptere, at alt ikke behøver at være perfekt. Der skal være plads til pauser i hverdagen.

Min uddannelse som kropsterapeut har været en vigtig del af min personlige udvikling, og jeg er taknemmelig for den viden og de værktøjer, jeg har fået.

Jeg er gift med Thomas, og vi har tre voksne drenge på 18, 21 og 24 år. I min fritid nyder jeg at tilbringe tid med mine hunde, i mit orangeri,, tage på campingture med familie og venner, og jeg elsker aktiviteter som spinning, yoga, meditation, landevejscykling og vinterbadning. 
Jeg er en aktiv person, der elsker at være i bevægelse hver dag.

Jeg ser frem til at dele min erfaring og viden med dig gennem kropsterapien!